- Kod:
-
[b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Charakter:[/b]
[b]Historia:[/b]
[b]Diabelski Owoc:[/b]
[b]Statystyki:[/b]
~Siła=
~Szybkość=
~Zręczność=
~Wytrzymałość=
~Celność=
[b]Współczynnik punktowy:[/b]
[b]PB:[/b]
[b]PP:[/b]
[b]Ekwipunek proponowany:[/b]
[b]Uwagi:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
[b]Punkty:[/b]
[b]HP:[/b]
[b]Mana:[/b]
[b]Kondycja:[/b]
[b]Fundusze:[/b]
[b]Ekwipunek:[/b]
- Legenda:
zielone: Wybierane w całości przez was. Wy wybieracie.
żółte: Oceniający może się zgodzić, ale nie musi.
czerwone: Oceniający wybiera, nie jest to zależne od was.
niebieskie: Tych nie musicie wypełniać.
Imię:
Nazwisko:
Rasa:
Wiek:
Wygląd:
Charakter:
Historia:
Statystyki:
~Siła=
~Szybkość=
~Zręczność=
~Wytrzymałość=
~Celność=
Współczynnik punktowy:
Początkowa Lokacja:
Profesja bojowa:
Profesja praktyczna:
Ekwipunek proponowany:
Punkty:
HP:
Mana:
Kondycja:
Fundusze:
Ekwipunek:
Uwagi:
Imię: Imię postaci ( Proszę o wykazanie się minimalną kreatywnością… Imiona takie jak Żaneta, Marian, Magda są po prostu nieodpowiednie do realiów, jeśli jednak musicie...)
Nazwisko: To samo co wyżej… Taki „Kwiatkowski” będzie dość dziwnie wyglądać.
Rasa: Wybieramy rasę, jaką nasza postać ma odgrywać.
[Only admins are allowed to see this link]Wiek:Wiek postaci, dla wszystkich są takie same lata ludzkie.
Wygląd:Nie wysyłać avatarów. Opisać po prostu swą postać jak najlepiej to możliwe.
Charakter: Opisujemy charakter naszej postaci.
Historia:Tu mamy wielkie pole do popisu. Im większa, tym lepsza KP.
Statystyki:Zależy od wybranej rasy.
Współczynnik punktowy:Tu wybieramy ile mamy dostać kondycji i mocy. Mamy od 100 do 500 punktów, w zależności od jakości KP. Np. jeśli dostaniemy 500 punktów i wybierzemy 50% Mocy/50% Kondycji, dostaniemy 250 punktów kondycji i 250 punktów mocy. Wybierać proszę rozsądnie. Zależy to od tego czym nasza postać będzie walczyć. Kondycja do technik, a użytkownicy owoców, powinni zainwestować w moc.
Początkowa Lokacja: - To lokacja w której chcemy zacząć. Na początek nie polecam wybierać Grand Line, ponieważ nasza postać będzie potrzebować długich treningów, a co za tym idzie zostanie na tej samej wyspie, dopóki nie będzie na tyle silna, by wyruszyć na GL.
PB:Profesja Bojowa - Opisujemy naszą profesję. To jak ktoś będzie walczyć.
[Only admins are allowed to see this link]PP: Profesja Praktyczna - przeczytać temat co wyżej. Jeśli chcemy takową posiadać, proszę o napisanie w historii skąd znamy tą wiedzę etc. Nie liczy się to do niczego. Nawet najsłabszy gracz może ją dostać, ale każdy ma dostęp na początek do jednej.
Ekwipunek proponowany: Proponujemy swój ekwipunek. Proszę opisać tu bronie jakimi chcemy walczyć.
Umiejętności:Tu MG wypisze nam zdobyte dodatkowe umiejętności.
Jeśli masz zwierzaka opisz jeszcze go w tabeli - Kod:
-
[b]Stwór:[/b]
Punkty: W zależności od tego, jak dobrą KP napiszecie, tyle punktów dostaniecie. Wydajemy je na dostęp do magii czy specjalnych atutów. Cała lista poniżej
HP:Zależy od wytrzymałości
Moc:Zależy od współczynnika punktowego
Kondycja: jak wyżej
Fundusze: ile Beri dostajemy
Ekwipunek:ekwipunek postaci przez MG dodany.
Uwagi:Uwagi od gracza dla MG
- Na co wydać punkty:
Owoce
-Zoan 150 pkt.
-Paramecia (Zależnie) [100-500 pkt.]
-Logia 500 pkt.
-Starożytny Zoan 400 pkt.
-Przebudzony Zoan 500 pkt.
-Mityczny Zoan 1000 pkt.
Specjalne przedmioty= nie mają stałej ceny
Dodatkowa broń mała=15 średnia=30 duża=45
Dodatkowy przedmiot = zależnie od przedmiotów
Zwierzak – od 40 (nie liczymy treserów zwierząt)
1000 beri= 1 pkt
Dodatkowa technika: 70 (można max wziąć 2)
Dodatkowa umiejętność: 130 (można max wziąć 1)
Z racji tego, że każdy ma ochotę mieć przebudzone Haki w przygodzie, a także częstych broni z Kairouseki, postanowiliśmy nałożyć pewne ograniczenia.
Jeśli chcesz wspomnieć, że kiedykolwiek w Twojej postaci przebudziła się choć odrobina Haki w historii (O korzystaniu na start nie ma mowy.), musisz zapłacić 2500 punktów. (Jakieś 10 Stron A4, napisanych Perfekcyjnie), a z Kairouseki możesz mieć maksymalnie coś wielkości piłeczki ping-pongowej, to także kosztować będzie Cię 2500 punktów...
Dodatkowy punkt Profesji Bojowej: 50 (można max wziąć 5)
Dodatkowy punkt Profesji Praktycznej: 20 (można max wziąć 10)
Na start można maksymalnie rozwinąć Profesję Bojową do 5, a Profesję Praktyczną do 10.